„Sprzedaż - niekonwencjonalne techniki sprzedaży"
„Nie wystarczy wiedzieć, trzeba też potrafić”
Informacje ogólne:
Bezpośrednia rozmowa handlowa, czyli warsztat sprzedawcy jest podstawowym wyznacznikiem jego kunsztu i profesjonalizmu zawodowego. W dobie ogromnej konkurencji na rynku to właśnie umiejętności i postawa sprzedawcy w połączeniu z wiedzą fachową dają niepowtarzalną szansę na rozwój firmy produkcyjno handlowej.
Działając na tzw. pierwszej linii efektywni sprzedawcy spotykają się z coraz bardziej wymagającym klientem. Tylko najlepsi - Ci, którzy potrafią być, chociaż o odrobinę lepsi i inni niż konkurencja - przynoszą największe obroty dla swojej firmy.
Dobry sprzedawca to człowiek przebojowy, pewny siebie i swoich produktów a przede wszystkim kreatywny w tym, co robi gdyż sprzedaż to ciągły rozwój.
Jedyne, co w sprzedaży jest stałe to zmiany.
Cele szkolenia:
„Wiedzieć to nie to samo, co potrafić”.
Dlatego w tym warsztacie nie ma miejsca dla tzw. teoretyków. Wszyscy uczestnicy przechodzą intensywny kurs polegający na bezpośrednim zaangażowaniu się w tworzeniu indywidualnych ścieżek sprzedaży.
1. Kreowanie indywidualnych postaw i zachowań w kontaktach z klientami
2. Nastawienie na myślenie kategoriami celów częściowych i całościowych w rozmowie z klientem
3. Utrwalanie technik twórczego myślenia i reagowania na zachowanie klienta
4. Wymiana własnych doświadczeń i pomysłów jako praktyczna baza wiedzy i umiejętności - kreowanie nawyków dzielenia się wiedzą
Zakres tematyczny:
Moja rozmowa handlowa - techniki sprzedaży
Każdy temat to konkretny cel lub kilka celów. Nauczysz się je definiować a Twoja rozmowa nie będzie oparta na formułkach, lecz na logicznym ciągu zdarzeń!
1. Ja i Klient - spotkanie oko w oko?
2. Jak zaskoczyć i zainteresować klienta?
3. Jak być innym na rynku konkurencji?
4. Sposoby na „ustawienie” rozmowy
5. Odkrywanie potrzeb, - o co tak naprawdę chodzi?
6. Efektowna nie znaczy efektywna prezentacja i próbne zamknięcia
7. Obiekcje merytoryczne - szczęście czy nieszczęście sprzedawcy?
8. Obiekcje finalizacyjne, - dlaczego klient odkłada decyzję?
9. Finalizacja sprzedaży - kiedy i jak zakończyć sprzedaż?
10. Rozmowy z trudnym klientem
11. Zachowania po sprzedaży
Program, który tak pilnie studiujesz jest tylko hasłem. Prawdziwy zakres szkolenia kreujesz Ty sam w trakcie jego realizacji.
W końcu to szkolenie jest dla Ciebie a nie Ty dla szkolenia!
Aby w pełni uczestniczyć w intensywnym warsztacie nie zapomnij zabrać ze sobą… odwagi, entuzjazmu i otwartej głowy. Przyda Ci się w poszukiwaniu wiedzy i umiejętności, które najczęściej są schowane wśród milionów szarych komórek Twojego mózgu.
Nie zapomnij więc o nich:)
To szkolenie to nie tylko nauka, to przede wszystkim przygoda!
Każdy uczestnik warsztatu otrzymuje od nas potwierdzenie udziału - certyfikat aktywności.
Aktualne terminy szkolenia dostępne na stronie:
http://jjszkolenia.pl/index.php?n=62
Zapraszamy!